Доставка
Доставка по Києву:
Доставка оплаченого товару відбувається наступного дня. Очікуйте своє замовлення в проміжку часу з 13.00 до 18.00.
- Вартість доставки - 170 грн. За межу міста (Святопетрівське, Вишневе, Пуща-водиця, Троєщина (на виїзді з міста), Софіївська Борщагівка) -220 грн. Також в населенні пункти поблизу Києва доставка здійснюється перевізником НП (відповідно до діючих Стандартів швидкості доставки НП між обласними центрами).
Таксі по Києву:
На прохання клієнтів доставка по Києву може також здійснюватись на таксі. По готовності оплачене замовлення відправляється день в день. Вартість послуг таксі оплачується клієнтом.
Самовивіз:
Забрати оплачене та підготовлене замовлення можна з 09.00-18.00 з нашого складу за адресою: вул.Голосіївська 7, корпус 2 (детальна карта проїзду вказана у нас в розділі Контакти).
Питання готовності замовлення узгоджуйте, будь ласка, з менеджером заздалегідь.
Доставка по Україні:
- • Відправка оплаченого товару відбувається день у день за умови оплати замовлення до 13.00.
- • Доставка по Україні здійснюється Новою Поштою.
- • Всі оплачені товари в той же день до 18.00 відправляються нами на Нову Пошту, щоб Ви вчасно змогли отримали своє замовлення.
Важливо! Терміни подальшої доставки замовлення регулюються вже Стандартами швидкості доставки НП між обласними центрами і складають 1-2 дні.
Можливе замовлення іншого перевізника під запит клієнта.
При доставці Новою Поштою:
Послуги адресної доставки та доставки до відділення оплачуються одержувачем згідно тарифів компанії «Нова Пошта».
Важливо! Товар при відправленні страхується на повну вартість замовлення. Уважно оглядайте посилку в присутності кур’єра чи представника НП при отриманні на предмет пошкоджень (відкриття, намокання і т.п.). Усі претензії відносно цілісності та збереження товару при транспортуванні можливо оформити тільки з представником НП в момент доставки чи отримання товару шляхом складання відповідного акту. У випадку виставлення рекламації, максимальна сума до компенсації пошкодженого товару відповідатиме застрахованій сумі замовлення. Якщо ви прийняли посилку, розрахувались, відпустили кур’єра чи залишили поштове відділення, це означає, що товар повністю відповідає вашому замовленню і підстав для компенсації вже немає.