Вопросы и ответы

Питання - відповідь

Чи маєте ви магазин у Києві? Чи є можливість прийти та обрати картон перед покупкою?

Так, всю продукцію можна вибрати та  придбати у нашому офісі.

Яким є мінімальне замовлення? Якою є сума мінімального замовлення?

Ми продаємо  від одного аркуша. Сума замовлення не має значення.

Чи є можливість порізати папір?

Так, така можливість є. Дивіться «Наші послуги»

Чи маєте Ви офіси в інших містах України?

Ми маємо представників в інших містах України. Їхні контакти ви можете знайти, скориставшись вкладкою «Контакти» на нашому сайті.

Чи робите Ви доставку в інші міста?

Для доставки замовлень по території  України ми співпрацюємо з такими перевізниками: «Нова Пошта», «САт», «Гюнсел» (за тарифами перевізника). Є можливість внести вартість доставки перевізника в рахунок. Відправка замовлення виконується за умови 100% оплати замовлення.

Як здійснюється доставка у Києві? Яка її вартість?

Доставка по Києву здійснюється нашим водієм або Новою Поштою.

Вартість доставки водієм по Києву  150 грн. за межами Кільцевої дороги вартість доставки 200грн.

Вартість доставки Новою Поштою згідно тарифу перевізника. 

Як отримати каталоги Вашої продукції?

Для отримання каталога звертайтесь до менеджерів нашої компанії або отримуйте безкоштовно, заповнивши анкету (наш фахівець зв’яжеться з Вами для підтвердження та узгодження відправлення)

Чи є у Вас послуги з друку та після друкованої обробки?

Ні, такої послуги ми не надаємо, проте можемо  порекомендувати наших партнерів, які спеціалізуються на таких послугах.

Яким чином можна внести зміни в замовлення або анулювати його?

У разі внесення змін або анулювання замовлення необхідно зв’язатися з менеджером за телефонами.

Як отримати знижку на дизайнерський картон?

1. Знижки діють при покупці від одного аркуша!
2. При замовленні від 0 до 20 кг паперу або картону ви отримуєте знижку 1% за кожний кілограм, 0,001% за кожний грам.
3. При замовленні від 20 до 200 кг паперу або картону ви отримуєте знижку 19% плюс 1% за кожні 20 кг.

Виникла проблема з реєстрацією, авторизацією, в роботі сайту, не можете згадати пароль, потрібна допомога з навігацією чи оформленню замовлення, тощо. Що робити?

Всі дії з реєстрацією/відновленням паролів і т.д. обов*зково потребують підтвердження і завершуються листом на електронну пошту (іноді потрапляє в папку спам і т.д.). Важливо отримати лист підтвердження і завершити ним авторизацію.

При наявності подальших питань, ви можете звернутися до нашого чату технічної підтримки сайту,  перейти.

Виникло питання щодо видаткових чи податкових накладних, розрахунків коригувань до податкових накладних, актів звірок, тощо. Як отримати відповіді на бухгалтерські питання?

Для отримання відповідей  на бухгалтерські питання, скористайтесь нашим чатом підтримки, перейти.

Виникло питання щодо місцезнаходження товару по вашому замовленню чи часу його отримання, номеру вашого відправлення, тощо. Як отримати відповіді з логістичних питань?

Для отримання відповідей  на логістичні питання, скористайтесь нашим чатом підтримки, перейти.